شکایات

اسٹیٹ بینک آف پاکستان نے بینکاری نظام کی افادیت اور انصاف کو مزید بہتر بنانے کی اپنی کوششوں میں، ایک پورٹل اور موبائل ایپ تیار کی ہے جس کا نام "سنوائی" ایک کسٹمر کمپلینٹ مینجمنٹ سروس ہے جس کا مقصد صارفین کو ان کی شکایات کے اندراج میں بینک MFBs/DFIsکی سہولت فراہم کرنا ہے۔

سنوائی تک کیسے رسائی حاصل کریں

پورٹل ویب براؤزرز اور موبائل ایپلیکیشنز کے ذریعے آسانی سے قابل رسائی ہے، جو اینڈرائیڈ اور آئی او ایس دونوں پلیٹ فارمز پر دستیاب ہے۔

https://sunwai.sbp.org.pk

اہم خصوصیات
  • انگریزی یا اردو میں شکایات درج کریں۔
  • ہر شکایت کے لیے ایک منفرد ٹریکنگ نمبر حاصل کریں۔
  • ایس ایم ایس اور ای میل اپ ڈیٹس کے ذریعے اپنی شکایت کی حیثیت کا پتہ لگائیں۔

روشن ڈیجیٹل اکاؤنٹس اور جنرل بینکنگ سے متعلق شکایات درج کرنے کا پلیٹ فارم۔

شکایات/شکایات کے لیے آپ بھی رابطہ کر سکتے ہیں: یا درج ذیل فارم کو پُر کریں۔




سیاسی طور پر ایکسپوزڈ پرسن (PEP) سے متعلق تمام مسائل/شکایات کو درج ذیل فوکل پرسنز سے نمٹا جانا چاہیے۔
کریڈٹ رسک مینجمنٹ ڈیپارٹمنٹ
ای میل:syed.kashif@pakbrunei.com.pk
رابطہ:35361215-9 Ex. 167


کریڈٹ رسک مینجمنٹ ڈیپارٹمنٹ
ای میل:nadeem.akhtar@pakbrunei.com.pk
رابطہ:35361215-9 Ext 157


سیاسی طور پر بے نقاب افراد (PEPs) سے متعلق معاملات کے لیے اسٹیٹ بینک آف پاکستان (SBP) کے فوکل پرسن، فوکل پرسن کی تفصیلات
جوائنٹ ڈائریکٹر بینکنگ کنڈکٹ کنزیومر پروٹیکشن ڈیپارٹمنٹ
پتہ:بینکنگ کنڈکٹ کنزیومر پروٹیکشن ڈیپارٹمنٹ 5th فلور SBP کراچی
ای میل:naqi.akbar@sbp.org
رابطہ:021-99221935


تعمیل کا سربراہ
ٹیلی فون:021-35361215-9,38771584 (Ext: 137)
ای میل:askary.rizvi@pakbrunei.com.pk





بینکنگ محتسب
پتہ: کراچی سیکریٹریٹ، بینکنگ محتسب پاکستان سیکریٹریٹ 5ویں منزل شاہین کمپلیکس آر کیانی روڈ کراچی۔
ٹیلی فون:+9221 – 99217334 to 38 (5 lines)