اسٹیٹ بینک آف پاکستان نے بینکاری نظام کی افادیت اور انصاف
کو مزید بہتر بنانے کی اپنی کوششوں میں، ایک پورٹل اور موبائل
ایپ تیار کی ہے جس کا نام "سنوائی" ایک کسٹمر کمپلینٹ مینجمنٹ
سروس ہے جس کا مقصد صارفین کو ان کی شکایات کے اندراج میں بینک
MFBs/DFIsکی سہولت فراہم کرنا ہے۔
سنوائی تک کیسے رسائی حاصل کریں
پورٹل ویب براؤزرز اور موبائل ایپلیکیشنز کے ذریعے آسانی سے قابل رسائی ہے، جو اینڈرائیڈ اور آئی او ایس دونوں پلیٹ فارمز پر دستیاب ہے۔
https://sunwai.sbp.org.pkاہم خصوصیات
- انگریزی یا اردو میں شکایات درج کریں۔
- ہر شکایت کے لیے ایک منفرد ٹریکنگ نمبر حاصل کریں۔
- ایس ایم ایس اور ای میل اپ ڈیٹس کے ذریعے اپنی شکایت کی حیثیت کا پتہ لگائیں۔